Mamoms

Koks yra skysčių ir vandens poreikis besilaukiančioms ir maitinančioms?

Vanduo ypač svarbus besilaukiančiomis ar maitinančioms mamoms ir kūdikiams, nes vanduo ne tik šalina toksinus, padeda įsisavinti maistingas medžiagas, virškinti, bet ir suteikia kūnui energijos.

Jei laukiatės, turėtumėte išgerti 2,5-3 litrus skysčių per parą, iš kurių vanduo turėtų sudaryti didžiąją dalį (apie 2 litrus). Vanduo yra svarbus sveikam nėštumui, nes jis padeda per kraują pernešti maisto medžiagas jūsų vaisiui. Tai, ką jūs valgote ir tai, ką geriate gauna ir jūsų kūdikis, todėl svarbu visada sveikai maitintis ir gerti pakankamai skysčių. Kai kurios mamos pastebi, kad nuolat gerdamos vandenį, sumažina rytinio pykinimo simptomus, virškinimo sunkumus.

Maitinančios mamos taip pat turėtų vartoti pakankamai skysčių, ypač vandens, juk vanduo yra esminė mamos pieno dalis. Niekada nelaukite troškulio pojūčio. Vandens kiekiui organizme sumažėjus 2 proc., pajuntamas troškulys, energijos stygius. Troškulys rodo, kad organizmas yra lengvai dehidratavęs – jam trūksta vandens. Turėdamos 0,5 l „Neptūno“ butelį šalia, galėsite vandenį gurkšnoti po truputį visą dieną.

Mes visi dažnai pervertiname išgeriamo vandens kiekį, todėl norėdami stebėti suvartojamo vandens kiekį, gerkite iš „Neptūno“ butelio, tada visada žinote kiek vandens išgėrėte.

Norėdamos padidinti jūsų kasdieninį vandens suvartojimą:

1. Išgerkite stiklinę vandens atsikėlusios. Turėkite šalia lovos stiklinę ir buteliuką vandens.
2. Mažais gurkšneliais išgerkite nepilną stiklinę prieš eidamos miegoti.
3. Niekada nelaukite troškulio. Tai skysčių trūkumo simptomas.